torsdag 4 november 2010

Jag behöver dig mer än jag älskar dig och jag älskar dig så himla mycket

Nu har jag inte längre några ursäkter att låta bli bloggen, fick jag höra. Inte för att jag inte vill blogga, det vill jag, men jag vet inte vad jag ska skriva om. Det är inte särskilt skönt att vara galen längre, men den galenskap jag skrev om kan jag inte göra någonting åt. Det är sådan jag är, och därför också sådan den här nya bloggen kommer att vara. Kanske att det nya kommer att innebära lite mer djup, lite mer yta och lite mer Heléne Eriksson. Eller inte. Min förhoppning är i alla fall att det ska kunna rymmas lite mer här än på den gamla bloggen.

Jag har börjat med att döpa den nya bloggens allra första inlägg efter en Gunnar Ardelius-bok. Det gjorde jag i och för sig inte för att sätta någon sorts ribba, jag gjorde det för att det är en fin titel. Mer komplicerat än så behöver det inte vara; nu har jag kommit igång.

Välkommen hit!

4 kommentarer:

Johanna sa...

Yeay! Blogg!! :D

Heléne Eriksson sa...

Blogg, Johanna! BLOGG! Nu flyger grisarna!

Mariah sa...

yeeeeej!!!! Hon skriver igen :)(såg just en gris flyga förbi as a matter of fact)

Heléne Eriksson sa...

Mariah: Hon skriver igen! Hoppas att grisen såg lycklig ut över flygturen!