måndag 8 november 2010

Nu har jag tänkt

Sedan kom jag på att min klass går ut på praktik den här veckan medan jag gör allt annat än just det. Drar på mig en överansträngning i touchpad-handen* till exempel, trots att jag inte alls behöver spendera flera timmar om dagen vid datorn längre. Det är inte det att jag missunnar dem, klassen alltså. Det gör jag absolut inte — jag tycker bara att det hade varit roligare för mig om jag hade gått ut på praktik istället för dem.

*Nej, jag kan fortfarande inte skillnaden på höger och vänster. Det känns dessutom som överflödig kunskap när man lika gärna kan säga att den ena av händerna är en touchpad-hand och den andra är det inte.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Jag tror också det hade varit roligare för oss om du hade gått på praktik istället för oss! :D Sovmorgon till mig, JA tack!

(lycka till med nya bloggen fina)

//V.L*

Heléne Eriksson sa...

Veronica: Ska vi byta? Då skulle du i princip inte få göra annat än att sova!

(Tack fina!)