fredag 10 december 2010

Saker jag saknar

Jag har varit på "semester" i över två veckor. Det är ungefär nu man brukar börja sakna kaviar om man är på solsemester men eftersom jag inte är på solsemester saknar jag det inte alls. Dessutom gillar jag inte ens kaviar.

Det här är sakerna jag saknar:
  • Madrasser som inte prasslar.
  • Vännerna.
  • Att vara utomhus.
  • Att gå på toaletten när jag vill.
  • Att gå och handla.
  • Att gå.
  • När man är riktigt trött: Att glida ner och sittduscha i badkaret. Länge.
  • Obegränsad datoranvändning.
  • Skolan.
  • Tystnad.
  • Hästarna.
  • Att vara ensam.
  • Att städa(!)
  • Äta frukost till middag.
  • Att sminka mig.
  • Att gå runt barfota.
  • Att ha på mig skor med klackar.
  • Att ha på mig skor.
  • Riktiga speglar.
  • Att blåsa och platta håret.
  • Att vara vaken en hel dag.
  • Min garderob.
Så.

4 kommentarer:

malin sa...

Kram min kämpe. Lav jo.

KARIN sa...

Sv: klassen saknar dig med!!! Kram kram kram, vi tänker på dig!

Anna Ekvall sa...

Du får några skoldagar i tankarna! Tänk tänk skola! :D Kram!

m sa...

Jag förstår det helt o hållet. Shit va man saknar sin dator, att få skita i fred, duscha ostört och sina vänner.

Snart är du ute igen. Du är grym!!!