tisdag 4 december 2012

I've got the universe at my fingertips

(Carl Sagan hade i alla fall blivit till sig.)


Jag väntar på att lucka fyra i Lottens julkalender ska öppnas. Under tiden får mina naglar små galaxer på sig. I vanliga fall, alltså på sådana bloggar där man publicerar bilder på sina naglar, hade bildtexten varit någonting i stil med "Mobilkameran gör inte naglarna rättvisa. De är mycket snyggare i verkligheten!!!". I det här fallet är det helt tvärtom.

Nu* ska jag bygga en lampskärm.


(*I händelse av att min far läser detta: Med "nu" menar jag givetvis imorgon under dagtid. Jag är alltså inte uppe nu.)

4 kommentarer:

Claes sa...

Äsch! Jag skulle väl aldrig tro det om dej...eller?

Heléne sa...

Nej, mig är det ju ordning på!

mimmi lindström sa...

hur gjorde du naglarna ? dom var jätte fina!

Heléne Eriksson sa...

Mimmi: Tack! Jag svampmålade med svart, blått och rosa nagellack först och sedan använde jag ett färgskiftande silverglitter innan jag målade på vita prickar med ett dotting-verktyg. Jag lade på en top coat som jag härdade i en UV-lampa också, men det måste man inte.