torsdag 31 januari 2013

Synnerligen säregna sökord

Någon har hittat till min blogg genom att söka på frasen "Fuck registreringsnummer". Sökorden förvånar mig inte det minsta, jag utgår kallt från att de flesta människor är mer eller mindre sjuka i huvudet. Vad som däremot förvånar mig är att personen faktiskt har fått en träff här. Det finns uppenbarligen så få sökträffar att min blogg, som alls inte har några skylt- eller nummersexuella tendenser, kommer tillräckligt högt upp för att bli klickad på. Det fick mig att känna lite sympatier för den som sökte, så jag slängde ihop två bilder i paint på temat.

Första bilen. Så jävla arg på det jävla registreringsnumret!

Andra bilden. Använd fantasin.

Jag har jättemånga poäng i Informationsdesign, så jag vet att bilderna håller hög kvalitet, både till tydlighet och verkshöjd. Särskilt typsnittet på den andra bilden tål att beundras. Håll till godo!

(Jaja, men jag kan ju inte gärna gå och pierca mig varje dag bara för att ha någonting att blogga om.)

Inga kommentarer: